Виставка презентує творчість учнів 8-го
класу відділу образотворчого мистецтва
Кіровоградської дитячої школи мистецтв Дар»ї
Костюк, Карини Лактіної та Вікторії Слющенко.
Кіровоградська дитяча школа мистецтв
створена у 1986 році на базі дитячої музичної школи
№5 у селищі Новому (м. Кіровоград) і має такі
відділи: музичний, вокально-хоровий,
хореографічний, образотворчого мистецтва та
театральний. Основним завданням закладу є
залучення дітей та юнацтва до світу мистецтва.
Відділ образотворчого мистецтва функціонує в
школі з 1986 року. З 1993 року його очолює відомий
кіровоградський митець член Національної Спілки
художників України Ю.Б.Вінтенко. В школі плідно
працюють досвідчені художники-педагоги Г.Г.Ярова-Вінтенко
та Л.А.Яковлєва, а також молодий педагог О.С.Дуброва,
які професійно передають дітям знання з живопису,
рисунку, композиції, декоративно-прикладного
мистецтва та історії світового мистецтва.
Учасники нинішньої виставки Дар’я
Костюк, Карина Лактіна та Вікторія Слющенко є
неодноразовими переможцями обласного конкурсу
учнівської творчості «Веселкові фарби» та
обласного етапу Всеукраїнського конкурсу
учнівської творчості, присвяченого
Шевченківським дням «Об’єднаймося ж, брати мої!»,
а Вікторія Слющенко в 2013 році отримала Диплом за
перемогу у ХІІ-му Всеукраїнському конкурсі
учнівської творчості, присвяченого
Шевченківським дням «Об’єднаймося ж, брати мої!».
Експозицію виставки «Мистецький світ
Дар’ї Костюк, Карини Лактіної, Вікторії
Слющенко» складають п’ятдесят творів юних
художників, виконаних в різних техніках.
Живописні композиції за мотивами народних казок,
легенд та історії сучасного життя вражають
відкритістю кольору, нестримною фантазією, щирим
бажанням пізнання навколишнього світу.
Твори декоративно-ужиткового
мистецтва, зокрема, вишивка, батик, колаж,
аплікація яскраво втілюють міфологічне і
літературне розмаїття української народної
традиції. Особливу увагу привертає колективна
робота «Український мотив», виконана у техніці
батик. Переважна більшість робіт, представлених
в експозиції, є учбовими завданнями щодо
розширення учнем діапазону композиційного
мислення та знань художніх технік – акварелі,
гуаші, роботи різноманітними матеріалами. В той
же час в них набувають свого виразу творчі
можливості автора, а кожен з них вже є творчою
особистістю, яка намагається втілити в своїх
роботах почуття, фантазії, любов до мистецтва,
жагу пізнання. |