Виставка презентує творчість учнів 8-го класу відділу образотворчого мистецтва Кіровоградської дитячої школи мистецтв Дар»ї Костюк, Карини Лактіної та Вікторії Слющенко.
    Кіровоградська дитяча школа мистецтв створена у 1986 році на базі дитячої музичної школи №5 у селищі Новому (м. Кіровоград) і має такі відділи: музичний, вокально-хоровий, хореографічний, образотворчого мистецтва та театральний. Основним завданням закладу є залучення дітей та юнацтва до світу мистецтва. Відділ образотворчого мистецтва функціонує в школі з 1986 року. З 1993 року його очолює відомий кіровоградський митець член Національної Спілки художників України Ю.Б.Вінтенко. В школі плідно працюють досвідчені художники-педагоги Г.Г.Ярова-Вінтенко та Л.А.Яковлєва, а також молодий педагог О.С.Дуброва, які професійно передають дітям знання з живопису, рисунку, композиції, декоративно-прикладного мистецтва та історії світового мистецтва.
    Учасники нинішньої виставки Дар’я Костюк, Карина Лактіна та Вікторія Слющенко є неодноразовими переможцями обласного конкурсу учнівської творчості «Веселкові фарби» та обласного етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням «Об’єднаймося ж, брати мої!», а Вікторія Слющенко в 2013 році отримала Диплом за перемогу у ХІІ-му Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням «Об’єднаймося ж, брати мої!».
    Експозицію виставки «Мистецький світ Дар’ї Костюк, Карини Лактіної, Вікторії Слющенко» складають п’ятдесят творів юних художників, виконаних в різних техніках. Живописні композиції за мотивами народних казок, легенд та історії сучасного життя вражають відкритістю кольору, нестримною фантазією, щирим бажанням пізнання навколишнього світу.

    Твори декоративно-ужиткового мистецтва, зокрема, вишивка, батик, колаж, аплікація яскраво втілюють міфологічне і літературне розмаїття української народної традиції. Особливу увагу привертає колективна робота «Український мотив», виконана у техніці батик. Переважна більшість робіт, представлених в експозиції, є учбовими завданнями щодо розширення учнем діапазону композиційного мислення та знань художніх технік – акварелі, гуаші, роботи різноманітними матеріалами. В той же час в них набувають свого виразу творчі можливості автора, а кожен з них вже є творчою особистістю, яка намагається втілити в своїх роботах почуття, фантазії, любов до мистецтва, жагу пізнання.